det var ett tag sedan sist ..

nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade.
anledningen har varit brist på tid (jag har nämligen börjat jobba heltid) och att jag tappat bort
sladden till min kamera. är inte så roligt att skriva om man
inte kan lägga in några bilder.
under tiden som jag inte uppdaterat så har vi
fortsatt med vårat liv som vanligt. vi har tränat, varit ute i skogen
och troja har fått busa med sina hundkompisar :)
l
vi fortsätter som sagt att träna som vanligt :)
lydnadsövningarna som vi kör just nu går bara bättre och bättre.
just nu håller vi på med apportering. det börjar ju sitta ganska bra nu så
jag har utökat det till apportering med hopp över hinder. även det börjar gå väldigt bra :)
har även börjat varva det vi tränar med lite mer skoj träning som omväxling.
typ som slalom mellan benen, "give me five", rulla runt och "spela död".
skönt med lite annan träning för henne i mellan åt :)
eller vad tycker ni?

Postat av: Lotta

Kul att ni går framåt. Men det är ju inte knepigt med tanke på att ni är så duktiga tillsammans! :)



Kanske dags för en ny film snart? ;)



Kramar!

2011-03-17 @ 15:27:41
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback