utställningstankar

har funderat väldigt mycket fram och tillbaka angående utställningen
som är i timrå i februari. eftersom troja varit med om 2 väldigt stora operationer
på kort tid och var "sjukskriven" ett bra tag och inte åt så mycket varken innan operationen eller
efter så har hon tappat ganska mycket muskler och vikt.
nu har vi börjat träna stenhårt igen och ger henne mat med extra näring
och det känns så himla roligt att hon återhämtar sig så snabbt.
det vore så roligt om hon repat sig helt tills utställningen.
några av trojas kullsyskon kommer nämligen upp hit och ska ställas och då är det
ju extra roligt :) jag har iallafall anmält henne och sedan får jag se om vi håller.
på bilden ovan så ser ni troja hur hon ser ut nu (bild tagen igår).
vad tror ni och vad tycker ni? :)

Postat av: emelie

ja tror inte de är någon fara att ställa henne :) hon ser redan fin ut och det är ju cirka en månad till utställningen! Så jag tror och tycker du ska ställa :)

Kram på er

2011-01-27 @ 23:08:26
URL: http://blumchensangel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller med Emelie. Klart du ska ställa henne! :) Och skulle det uppkomma något innan, är det ju bara att hoppa den, jag menar, så mkt pengar rör det sig inte om liksom :)



Det kommer gå bra alltihop, det är jag säker på!



Kramar

2011-01-28 @ 11:47:53
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback