underbar dag

idag har det varit underbart väder.
vårsolen har varit framme större delen av dagen!
det har varit plusgrader och det har droppat från taken :)
jag, p och troja började dagen med att ta en skön morgonpromenad
efter ån på 4,5 km. senare på dagen så åkte vi till bhk. elin och hennes hund ella joinade!
vi började med att ta en promenad i skogen. vi följde några skoterspår
så det gick väldigt bra att gå. hundarna sprang lös och härjade som jag vet inte vad :)
sedan blev det ett lydnadspass!

fina ella :)



haha min toknos med örat på sne!

nu har vi precis kommit hem efter kvällsrundan som vi brukar gå som är
2,5 km :) nu har vi slagit oss ner i soffan bägge två.
troja ligger och sover i ena hörnet och jag sitter och myser i det andra.
hoppas vädret är lika bra imorgon, det var perfekt väder att vara ute i idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback