Röntgenresultat

vi röntgade troja den 10:e mars och idag fick vi resultaten.
Blümchens Twilight HD/A ED/0

om jag är glad? JAG ÄR ÖVERLYCKLIG :)
även fast hon aldrig har visat några tecken på att det
skulle kunna vara något större fel så vet man ju aldrig.
jag har varit jätte nervös och haft en liten klump i magen
som försvann idag :D
jag är så himla glad och stolt över att jag fick just dig, över hur du är och över vad vi hitills har åstadkommit tillsammans. jag hade inte kunnat få en bättre hund.
du älskar allt och alla och då menar jag verkligen allt och alla, du är så otroligt glad, snäll, busig, tuff, mysig, ENERGISK, TRÄNINGSVILLIG, TILLGIVEN, du litar på mig till 110% och den tilliten är ömsesidig.
det finns inte någon underbarare hund! inte för mig iallafall :)
och som att inte trojas bra resultat på röntgen skulle vara bra nog så fick mamma och pappas rottweilerhane zac sina resultat med :)
Mosebackes Cisco Zac HD/A ED/0


jag hoppas att han kommer paras senare :)
jag tycker inte bara att han är himla fin i sättet utan jag tycker att han
är  så jädra SNYGG med :) vad tycker ni?

Postat av: Elin

Sådan matte sådan hund! Man FÅR inte bara en hund som Troja, det ligger oerhört mycket hårt jobb bakom. Du och ni är som gjorda för varandra! (Läs hur du har beskrivit Troja och så sätter du de orden på dig själv 0xå och du ska se att de stämmer på dig med!!

2011-03-20 @ 09:13:01
Postat av: Lotta

Jag säger som Elin, en bra tränare = en bra hund!



STORT GRATTIS till både er samt dina föräldrar till de fina röntgenresultaten!!! :D Zac ser jättefin ut :)



Kramar!

2011-03-21 @ 22:24:13
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback