jag önskar att jag vore mer teknisk

i förmiddags så tog vi oss ut i det olidligt kalla vädret för att
träna lite. världens bästa pappa följde med och filmade!
nu har jag klippt ihop filmen och lagt till musik så allting är klart, MEN
jag får inte upp den på bloggen. jag skulle behöva hjälp av peter.
hoppas han kan hjälpa mig med det då han kommer hem :)
knäppte lite bilder idag då jag och mamma var ute med hundarna

några bilder på zac som det alltid är full fart på.
det är väldigt svårt att få bilder då han är stilla, men fick några iallafall :)











några bilder på min lilla ängel







mamma och pappas lilla katt försvann för några dagar sedan och ingen hade
sett till honom så vi var helt säker på att han blivit överkörd eller att räven tagit honom.
men så ringde erik och sa att han hittat honom nere vid hockeyplan.
han måste ha följt efter min lillebror då han gick till skolbussen och sedan inte hittat hem.
så han var något kall, hungrig och skakig då han kom hem idag.
och gissa om hundarna blev glada? :D helt galna blev dom!


Postat av: Emelie engberg

Ååå va fin han ser ut! Ska bli kul när man får se han irl :) Troja har blivit riktigt fin!! Kul att se att hon är pigg igen! Hoppas du får upp filmen, skulle vara kul och se hihi :)

Kram på er!!

2011-01-15 @ 20:05:03
URL: http://www.brodernabus.zoomin.se
Postat av: Lotta

Jag tycker du fick till bra bilder, vilket iofs inte är så svårt om man har ett vackert motiv ;) hehe.



Ang filmen, om du laddat upp den på youtube, kopierar du filmkoden via "embed", klickar på "html"-knappen i inlägget och klistrar sedan in den där du vill ha den i texten, och därefter "uppdatera"-knappen :)



Kram Lotta

2011-01-15 @ 22:35:34
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: josefin

emelie: ja, jag hoppas att du kan få se honom om ni kommer upp :) har ni anmält? kram!



lotta: tack för hjälpen :) men det var så att jag gjorde filmen i ett visst program sedan gick den inte att ladda upp på youtube men peter fixade det då han kom hem så om allt går som det ska så kommer filmen upp i eftermiddag :D kram

2011-01-16 @ 11:32:18
URL: http://blumchentwilight.blogg.se/
Postat av: emelie engberg

nej har inte anmält än funderar lite än :)

Kram

2011-01-16 @ 17:41:42
URL: http://blumchensangel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback