i stöde över helgen

är hos min mamma och pappa
över helgen :) tänkte därför passa på att
låna pappas videokamera och be peter filma då
jag tränar med troja imorgon. det är dels roligt att själv se
hur det ser ut och sedan tänkte jag att ni kan få se hur
vi ligger till i träningen!

    

nog för att troja tycker att det är roligt att röja fram i 120
genom snön :)  men det är inte alls lika lätt att träna lydnad
när det är typ 3 decimeter snö där man tänkt träna .. nä, tacka vet jag gräs eller grusplan!
har ni några speciella underlag eller ställen som ni tycker passar er och eran hund bättre? :)






Postat av: Lotta

Jag håller med dig ang gräs och grusplan. Bästa underlagen enligt mig. Fyfan för denna snön! :( Tarre går det inte att träna med utomhus alls nästan, medan Ingo därimot fullständigt skiter i vart han är :P Haha



Vad kul att du tänker filma, ser framimot att få se sen :D Man lär sig så mkt av att se sig själv träna, och höra sig själv. En jättebra grej för att rätta till de fel man gör, för oftast gör man en heeeel del utan att tänka på det ;)



Kram!

2011-01-14 @ 00:04:28
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: josefin

ja, och då det är som kallast så går det inte alls att träna utomhus :( man skulle ha fått tag på något inomhus ställe att träna på :)

filmen kommer dock att komma upp om några dagar för ska klippa ihop den också :) kram

2011-01-14 @ 11:15:09
URL: http://blumchentwilight.blogg.se/
Postat av: Emelie engberg

ååå va kul att ni ska filma!! Ska bli kul att se! :)

Kram

2011-01-14 @ 22:43:48
URL: http://www.brodernabus.zoomin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback